Renoveringspanik?

För att återkoppla till förra inlägget, träningsvärk. Jag gav ingen uppdatering om läget igår, för det krävdes ingen. Jag kände inte av träningsvärken utan klarade till och med en löprunda på dryga timmen. Men jag kan inte skjuta under stol med att jag inte blev orolig. Och idag, på den fördömda andra dagen efter passet så kommer den smygandes. Men inte i sin fulla styrka, vilket också oroar. Jag ser inte fram emot att stiga ur sängen imorgon.

På tal om stiga ur sängen, det ville jag inte göra i morse heller. Gårdagen var tung. Sol hela dagen, och jobbat utomhus. När jag kom hem var jag helt slut, men imponerades ändå över att jag tog mig ut på en löprunda. Sen var det bara att kasta sig in i duschen och försöka styra upp dom andra två yrhönsen som jag skulle möta upp för att sedan komma oss på inflyttnignsfest. Min tanke var att bara kolla in, säga hej, åka hem och sova eftersom jag skulle upp tidigt i morse. Men alla som haft den planen i skallen i början av kvällen vet att det är dömt att misslyckas :] Som grädde på moset hade jag lovat att jobba extra idag också - totalt 11 timmars arbetsdag. Man skulle kunna säga att jag är lite trött just nu.

Har hunnit bläddra igenom otaliga inredningsmagasin de senaste dagarna. Jag har miljoner idéer men har ingen aning om var jag ska börja. Jag tror det kan vara en idé att låta Em ta del av mina detaljerade renoveringsplaner och höra vad han säger om saken. Om det ska bli nån ordning borde man ju göra en sak i taget. Jag tror han får komma hem och peka det här projektet i rätt riktning innan jag tar mig vatten över huvet ;]


Kommentarer
Postat av: Em

Är det så du ser på mig älskling? :P ;)

2009-08-09 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0