Arkitekten i mig tittar fram.

Listor listor listor, ett av mina karaktäristiska drag - jag listar allt, typ. Till exempel: jag har sån bra simultankapacitet att jag kan skriva en lista på allt jag håller på med just nu.

1. Flyttpackar.
2. Bygger banankartongslott till katterna (väldigt upps-katt-at :)
3. Dricker en öl.
4. Tittar på Stargate.
5. Bloggar.
6. Pratar med Em i telefon.
7. Andas, blinkar, kliar mig i ögat, gäspar, tänker och massa sånadär saker man gör hela tiden :]

Sen är det en helt annan diskussion om hur bra kvalitet det blir på det jag gör just nu. Har till exempel bara lyckats packa 1,5 banankartong (med böcker) på ett avsnitt Stargate. (har dessutom märkt att det går alldeles ypperligt att mäta tiden i Stargate-avsnitt. Tex: tiden det tar att tvätta en tvättmaskin = 1 avsnitt+promenad till tvättstugan)

Dags att snäppa upp ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0