Framtidens revaxör.

Upptäckte något väldigt bekvämt på hotellet igår:

Kranen! Den är högre än vanliga toalettkranar. Nästan som en kökskran. Min insikt var dock inte av det bekvämaste laget. Jag skulle tvätta ansiktet och stack in huvet därunder. Tänkte inte på att hela huvet gick in under så rätt var det var spolade strålen rakt in i örat!

 

Huvudsaken man lär sig nånting :]

 

Sen funderade jag lite lätt över var Nya Testamentet var. Jag kollade lådor och skåp på rummet men hittade det inte. (!) Det brukar ju finnas väl synligt på varje hotellrum. Nu vill jag vara noga att påpeka att jag inte har något emot religion, men jag tror dock väldigt starkt på religionsfriheten. Därför känns det lite obehagligt och påtvingat att se NT brevid snabbtelefonen ner till lobbyn när man kliver in på ett hotellrum. Jag menar, även om jag är kristen så finns det ju människor från andra religioner som också sover på hotell... anyway... Det kändes rätt bra att dom plockat bort den...

...fast inte helt och hållet!

Dom körde den lite mer sofistikerade varianten: i lobbybokhyllan, bland romaner och historieböcker :]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0