Hantverkarn' goes audiofil.

Första matchen. MMA. Jag blev duktigt sugen på att börja fightas själv faktiskt. Fast när Thaiboxarna äntrade ringen satt jag mest och väntade ut ronderna. Sen kan jag för min värld inte förstå varför de ska envisas med att spela den där "musiken" under matchtid i thai. Det påminner om 3-åringar som slamrar med kastrullock samtidigt som de försöker spela säckpipa. Nä, det ska vara som när man går på hockey - musikdiciplin under matchtid, men under avblåsning eller periodpaus dammar man av högtalarna med nån riktig dunka-dunk :] Precis som igår.



På tal om. Dagen har också gått i musikens tecken. Em har utökat vår mediahylla med en spelare och en Sub, så idag är det jag som har dammat av nånting - min cd samling :] Det är riktigt mys att hitta tillbaka till cd faktiskt. Och efter att ha jämfört måste jag säga att det är grymt mycket bättre kvalla på cd än att spela mp3-filer via datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0