Snipp snapp snut-slut.

Chefen hotade med att polisanmäla mig för diverse påhittade upptåg eftersom jag inte kan jobba kvar där nästa år som planerat. Jag skrattade lite nervöst...

...jag kanske ska försöka se det som en komplimang? He-he :S


;]


Annars har jag gjort absolut nada idag (läs igår). Eller jo! Jag har lyckats vända på dygnet. Vid 18-19tiden somnade jag i soffan och vaknade när Sandra ringde och väckte mig vid halv elva(?). Efter det har jag flera gånger varit tvungen att fundera över var i veckan jag befinner mig - onsdag eller torsdag? (svaret var då tisdag) Simone kastrerades  idag (läs igår, igen) och jag skulle "hålla koll" på henne när hon rantade runt i lägenheten efter narkosen. Haha, det är seriöst bland det söt-roligaste man kan se! :D Fast som sagt, det gick sådär. Slocknade i soffan :] Fast hon lever och pratar på.

Få se nu, jag somnade i soffan, hade torsdag när jag vaknade - min vardagsmatematik säger mig, att om jag går och lägger mig igen nu, då är det fredag när jag vaknar! Och på fredag kommer Em hem - forevah!!

Jag är skrämmande smart. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0