Varde liv, och död följde.

FYI, for your information (ett uttryck jag lagt till (o)vanan att använda till som tätt):
  • Em har kommit hem, forevah!
Vilket i sin tur förmodligen innebär:
  • Döden för denna blogg :]

Hehe. Jag ska försöka att hålla den vid liv, fast helt plötsligt har jag själv fått ett liv utöver Stargate och jobb som jag ibland har alternerat med att skriva av mig här. Hmm, nu låter det som om jag erkänner alla storbloggare som no-lifers. Och det kan nog säkert stämma :] Och hoppsan, där erkände jag visst mig själv som en storbloggare, vilket också säkert kan stämma ;D

Som sagt, skrämmande smart, säg till om ni inte hänger med i resonemangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0