Vilken värld lever vi i, egentligen?

Igår var jag med om en liten omskakande händelse som fick mig att börja fundera.

Jag och Sandrich gick på stan, för ovanlighetens skull ;], och som vanligt låter man blicken glida över alla människor på stan och de man möter. På väg in i en galleria slog det mig att det var nånting som inte riktigt stämde. Och detta något var riktigt out of the ordinary. Men jag kunde inte sätta fingret på vad det var. Denna insikt varade ca 3 sekunder. Men det var 3 sekunder för mycket för att vara okej.

Jag hade fått ögonkontakt med två individer i mötande folkmassa, och det visade sig att dessa två individer var inga mindre än Sid och Ekorren från Ice Age. Jo jag lovar. På väg ut ur gallerian. Det obehagliga var att jag inte reflekterade över det! Som sagt, det tog säkert tre sekunder innan jag fattade att dom egentligen inte borde möta mig i en galleria.

För mycket film och virtuella verkligheter är min första reflektion.


Min andra reflektion: varför tog jag inte autograf?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0