Suck-up for a sucker-movie?

Ikväll är det alltså premiär för New Moon. Även känd som Twilight II. Vi har bokat biljetter, men inte förrän på torsdag nästa vecka. Men det är bara bra, för då har hela tjejligan möjlighet att gå. Fab! (som Sandrich säger)

Dessutom har jag tid att 'låna' hem ettan. Minns ju inte ens när den gick på bio :S Måste ju uppdatera.


Hmm... vampyrer är lite på modet måste jag säga. Och har så varit ett tag. Alltid är det något. Men jag måste säga att jag inte förstår hetsen runt den där Twilight-snubben-som-jag-inte-kan-namnet-på. Med risk för att svartlistas i bloggosfären - det ser ju ut som om nån tryckt in nyllet på stackarn!

Mja, återstår att se. Det är ju ingen hemlighet att jag är en stor skeptiker till filmer som faller den stora massan i smaken. Varför vet jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0