Drömmar från det undermedvetna?

God morgon ;]
Idag blev det inte fullt lika lång sovmorgon. Ställde klockan på 11.00 idag, för man måste ju få nånting gjort också ;P Men jag vaknade 9.30. Typiskt.

Vill dock berätta att jag drömde om Hemliga Pappan. För er som inte är fullt insatt i vem han är kan jag berätta att han bloggade om att bli pappa. Men han avslöjade aldrig sin eller sin familjs identitet. Nu vet jag inte riktigt hur han blev så ofantligt känd, jag har själv aldrig läst hans blogg. Men hans blogg blev så uppskattad att den blev bok. Jag hörde en intervju med honom på radio för nåt år sen, och han har bitit sig fast på minnet sen dess för han var så inspirerande.

Som sagt, jag drömde om honom inatt. Men eftersom han är hemlig så vet jag ju inte vad han heter, eller hur han ser ut. I varje fall var jag ute och promenerade med Sandra när vi mötte en karl som bar på ett litet knyte. Mannen i fråga undrade om vi ville köpa en bok av honom. Sandra tackade snabbt nej, som man oftast gör när nån vill kränga på en nånting på gatan. Men när jag tittade på honom förstog jag på en gång att det var han. Jag förstod också att knytet var dottern han berättat för allmänheten om i tre år. Så med en diskret ögonblinkning grävde jag upp några sedlar ur fickan...

Jag vet inte om han förstod att jag förstod. Eller, det kanske inte ens fanns nånting att förstå. Det kanske inte var han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0