Första advent.

Snubbelsnubbeldunstrött.

Premiärade på Rex igår. Över förväntan måste jag säga. Min bristade blogguppdatering är ett bevis för detta. Idag blev det tidigt upp, hundvakt. Gazton. Han fick följa med på julmarknad. Jag inhandlade bland annat en tvål. En tvål. Och en lakritskola i hopp om sälta. Det var tyvärr bara en bit konsistens med bitter eftersmak. Jag tror det är första gången jag ätit något som inte smakat nånting, men som trots det haft en eftersmak.

Jag och Gazton börjar äntligen komma överens idag. Nu den senaste timmen. Och nu ska han hem. Bra jobbat.

Blir ingen längre sömn inatt heller. Imorgon upp och hoppa, packa in mig, Sandra, tandborste och inköpslista  i bilen och sen dundra iväg till IKEA. Igen. Jag måste byta bäddmadrassen vi köpte sist Em var hemma. Jag föredrar en klipphäll framför den. Jag sover faktiskt så dåligt på den att jag tappat räkningen över hur många nätter jag valt soffan framför sängen den sista månaden.

Klart positivt: imorgon blir det natt på hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0