Gård som söker bonde?

Jag har haft en riktigt lantis-helg i helgen. Och det är väl ingen hemlighet att jag vill bo på landet. Men nu sköljer det över mig allt som oftast. Idag var tog jag och Emmy en promenad runt Flarken och tittade på hus och gårdar. Nu sitter jag hemma i stan igen i vår lägenhet och jag hör den ena grannen lyssna på musik och en annan som tittar på tv. Eller pratar dom kanske? Tja, vilket som. Här sitter jag på Msn och pratar drömmar.

Stollonen säger:
men alltså, min innersta hemliga dröm är att bli bonde
Erika säger:
haha ja och du skulle nog bli perfekt som bonde. Jag kan tänka mig dig som bonde/egen företagare. Du skulle kunna ha en webshop där du säljer typ inredningsprylar eller något och sen vara bonde på det.
Stollonen säger:
mjo, och i min lilla shop skulle jag också sälja hemmagjord sylt och marmelad
och saft å bröd å grönt å sånt
I en liten bod på gården alltså.
Erika. säger:
Jaa precis så jag tänkte! :D Underbart ju!
Då skulle jag lätt köpa av dig i alla fall!


Tja, efterfrågan verkar det finnas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0