Hantverkarn' goes Handlarn'.

Jag hade 6 saker på min inköpslista när jag gick hemifrån med Sandra. Diverse diskmedel, apelsiner och nejlikor.  Detta var planen:

Ni förstår ;]


Likt förbannat tror jag det blev runt 25 grejer jag bar hem. Men till mitt försvar måste jag meddela att det som blev utöver listan ändå ligger på en need-to-have-basis, snarare än nice-to-have ;] Kolla in det här till exempel:


Snart första advent, och jag har bestämt mig för att det inte kommer åka upp den minsta nisse innan dess. Men det betyder ju inte att man inte kan förbereda ;] Här är julmattan till köket. Kommer passa sådär på vårat ännu orangefärgade golv. Men det blir det ändring på. Så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0