Hantverkarn' goes torpinredare.

Hittade en bok igår.



Jag har bara hunnit ett par sidor in i denna värld av vita fantasier. Men det finns många tips och trix för att hitta stilen. Boken hävdar att man kan skapa lantlig känsla i en lägenhet i stan, men... jag vet inte om jag skulle känna mig hemma i vår funkislägenhet om vi inredde så. Hur som haver, boken fick följa med hem i alla fall. Vem vet, vi kanske skaffar oss ett torp nånstans nångång? ;] Det skulle vara drömmen.

Lika säkert som jag kommer ha träningsvärk efter kickboxingen ikväll, kommer jag posta lite knepåknåp från boken allt eftersom jag tragglar mig igenom den.

Kommentarer
Postat av: julle

strolle! på tal om hus, kommer du på lördag? :)

2009-11-18 @ 19:32:38
URL: http://jwiklund.bogg.se
Postat av: Strollan

OM jag kommer?

ATT jag kommer!!



Kommer dock troligtvis behöva hämtning från Ånäsan :]

2009-11-19 @ 21:20:30
Postat av: julia

jippiieee :D!!! det är bara att ringa, har ju några taxischaffisar nu ;)

2009-11-20 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0