Middag för tre och en tredjedel.

Idag kände jag att jag för omväxlings skull var välförtjänt av lite sovmorgon. Så, istället för att kliva upp 10-10.30 som jag gör i vanliga då jag aldrig jobbar, vilket jag typ aldrig gör, så vaknade jag idag 12.45. Fettnaaajs! :D

Sen blev det lite middag här hemma. Jag, Jonas och Systeryster lagade fläskfilé, potatisgratäng med en dundergod sallad-á-la-Jonas och vitlöksbaguette. Smarrelismarrens!

På tal om katt, kattmat, katters framtidsutsikter och givmilda ägare. Min lilla kisse till inneboende, Simone fick en bit fläskfilé i matskålen som hon luktade lite förnärmat på innan hon vände den ryggen. Ja, nä, alltså. Det är ju inte så konstigt att hon är så mager när hon är så kräsen. Man kan ju undra vad hon har för framtidplan.

Madonna? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0