Maskineriet kickas igång för ett dygn.

Nu händer det grejer igen! Jag tänkte visa vad som pågått i lägenheten den senaste tiden.

Möbler täcktes över av sängkläder som fick sätta livet till... Väggar skrapades och spacklades.

Sen var det bara att köra. Fondväggen tapetserades, taket målades, resterande två väggar målades.

Det otroliga: Allt under 24 timmar!

Fikarast. Men jag måste säga, det hade inte varit möjligt om inte denna fröken sparkat oss i arslet. Låt mig droppa några rader från hur det har låtit i vår byggarbetsplats:

 

Jag till Sandra: Du jobbar rätt slött för att ha varit den som dragit igång alltihop.
Sandra: Jag är ju arbetsledare...
Jag säger då det.

Vidare diskuterar vi Sandras hårfärg och hurvida den har nånting med hennes intelligens att göra.

Därefter.

Sandra: Jag får inte upp den här j*vla färghinken!!
Jag: Använder du en skruvmejsel?
Sandra: Nä. Ett dockhuvud...

Ironisk eller inte? Vad vet jag ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0