Kräks litegrann. Flåt.

Vi har typ 14 inlämningsuppgifter och fyskrav som ska hållas i trim. En orienteringskarta som ska prickas av. Läsa varandras arbeten och diskutera dom i grupp med lärare. Vi ska lära oss nya saker under heldagar kl. 08-17 samtidigt som vi ska reflektera och skriva en rapport om praktiken. En tenta kommer tjurrusande mot oss i alltför hög hastighet. Till den måste jag plugga.

Sen kanske jag ska hjälpa till att laga middag nån dag. Och tvätta och städa. Kanske umgås med en kompis så att dom inte tror att jag glömt bort dom. Det har jag inte!

Äh, jag åker iväg och kör polisbil hela dagen. Det löser säkert mina problem.


Världens bästa utbildning, för all del.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

klart polisbilen löser alla problem! så säger jag alltid. :D

2010-10-20 @ 09:35:58
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Em

Problem!?

Behöver jag säga mer än Gym o biccar?

2010-10-20 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0