Strollan siktar mot eliten, igen.

Jag har tagit upp min banjokarriär igen! Tjohej vad roligt det är!
(för outsiders är alltså banjo=innebandy)


Vi har bildat ett lag i skolan. Vi spelar i Div 2 MIX. Dvs både killar och tjejer. Okej, det är bara Korpen men det är vansinnigt roligt :D jag tyckte det var ganska stort att vi hoppade in i Division 2 direkt. Tänkte att de måste nog ha höga tankar om oss. Ha! Tills jag såg att det bara fanns 2 divisioner :P

Trots att jag tacklades 2 gånger, fick ett bollblåmärke på vaden och en boll i ögat så vill jag tro att min insats bidrog till 5-4 vinsten.

Jag tycker det var ganska bra gjort att vi i laget presenterade oss för varandra, klev ut för 5 minuters uppvärmning och spelade hem segern. Det finns potential! Om vi bara får spela ihop oss så kanske kommande vinster inte hänger på det berömda håret.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åhh, kul. eller mja. haha jag var värdelös när jag slutade med innebandy som femtonåring och jag undrar hur det skulle gå nu då :S

2010-10-10 @ 19:36:21
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: julia (läs min blogg, man förstår inte vad jag skriver, alt läs nedan:)

BBB (banjo-boll-blåmärke) är ju kanske de värsta som finns! man skrattar åt dom som tycker de tar ont men när man själv får en boll på sig skrattar men INTE längre... insida lår, nej, överallt på kroppen: aaaaaaaaajjjjjjjjjjjj! älska banjo!!=)

2010-10-10 @ 22:38:48
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Whilda

Håller med jullebull, Banjo-klapp-klapp-klapp!

Hehehe, gillar ännu mer att jag får läsa om DIN BBB:n Mooohahahaha! :P Själv lever jag i den skyddade gymvärlden...

2010-10-11 @ 19:07:45
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0