Strollan tar revansch på värnplikten.

Min sambo är militär. Och han har börjat på ett nytt jobb. Igår var de anställda bjudna på after work och de respektive var också välkomna. Så det var bara att dra på sig stassen. Det hela kändes rätt spännande. Och dessutom bjöds det på middag. Mums.

Mingel & mangel. Befäl här, soldater där. Och musikquiz.

Jag tror det blev en framgång trots allt, att döma av att vice förbandschefen erbjöd mig en tjänst på förbandet och förbandschefen, tillika överste löjtnanten, som kastade huvudet bakåt i gapflabb åt mina skämt.

Success! Jag som alltid varit rädd för befäl.

Kommentarer
Postat av: whilda

men givet strolls, ditt charmtroll!! vem motstår dig?! allt bra hemma?

2010-10-02 @ 16:39:40
Postat av: Strolls

Jag menar det :] Jo, här är det bra. Hemma är fortfarande hemma än så länge ;)

2010-10-02 @ 16:58:02
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0