Strollan biffar sig genom skoldagen.

Förra veckan hängde jag på grabbarna-grus i klassen och provade en ny träningsform.

Idag kör vi 3e CrossFit-passet. Egentligen är det ett pass varje dag, fast det är väl klart, man får göra som man vill. Vi kör två pass/vecka. Jag skulle inte klara särskilt många dagar i rad ännu, inte med den träningsvärk jag får (och fortfarande har sen i tisdags) efter ett pass.

Än så länge tycker jag att det är grym träning.

Men innan träningspasset ska jag fara på dagens enda lektion: orientering!

Tänk att få ägna sig åt skattjakt under skoltid på en fredag.
I can do that!!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha underbart. jag hade orientering på arbetstid igår, med eleverna ;)

2010-09-17 @ 14:44:35
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0