Båda benen bör bära min börda

Men hur det går med det får vi se imorrn, eller snarare på lördag, eftersom det sägs att träningsvärken är som värst 2 dagar efter ett ordentligt pass. (Jag och Ewe var på bodypump nyss. Sjutton vad härligt.)

Hon var på väg att banga. Jag fick nåt halvlamt mess om att hon var trött i benen sen vi gymmade i tisdags. Då ringde jag upp och lät henne smaka på min vrede. Det funkade alldeles utomordentligt :D Det går ju inte att banga heller! Inte min grej. (Ska jag säga som blev överlycklig då det regnade lite lätt i morse och jag fick sova en timme till istället för att fara ut och springa:)

Nu
"in i duschen..." (melodi: YMCA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0