En riktigt reko rekar-runda.

Idag har insamlingen börjat - banankartonger :D Fick låna mamma och hennes bil. Det värsta är att jag tror inte jag behöver fler nu. Mitt liv får plats i åtta banankartonger. Bra eller dåligt? Bra för Em, som slipper bära så mycket ;D

Sen passade jag på att reka annat också när jag ändå hade bil. Jag har varit på ByggMax, Beijers och K-Rauta (Sv: K-Järn.) Jag har spanat in laminatgolv, trägolv, båtgolv, garderobskombinationer, skjutdörrar, väggpanel, klinkers, tapeter, kökskranar, köksinredning, balkongtrall, bamsekrukor till balkong-humlen ;] Ja, you name it och jag lovar jag har kollat på det. Trots att det snurrar i skallen av ek, ask, lönn, bok, furu och massa nyanser av brunt så känns det ändå rätt bra. Det är skönt att inte bara sitta och fnula på hur jag vill ha det utan också få en chans att titta på materialen, känna och klämma och jämföra priser. Jag är dock fortfarande kvar på fnular-stadiet eftersom min bättre hälft inte är här och kan några beslut med mig. Men jag är nöjd ändå, K-Rauta var som himlen för den händige. (Hänvisar här till mig själv eftersom mitt horoskop i veckans Aftonbladetbilaga talade om för mig att jag skulle vara ovanligt kreativ denna vecka).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0