Gråt inte över spilld mjölk.

Haha, När jag slutade jobbet idag cyklade jag förbi ica för att handla lite mat. Jag fick ner det mesta i väskan, utom mina 2 liter mjölk som jag fick ta i en påse på styret. Jag cyklar hemåt. Påsen gungar. Jag cyklar vidare.

Haaha, sen gungar påsen in i framhjulet, och nedre mjölkpaketshörnet åker in i mellan ekrarna så att ovansidan av kartongen exploderar. Resultat: mjölken bryter mot tyngdlagen och kommer i en störtskur nerifrån och upp - och jag cyklar rätt in i ovädret. Hahaha. Hela mjölkpaketet i luften! Det kändes så kul att jag önskar att det var jag som var personen på andra sidan gatan som hade turen att få vara åskådare till hela spektaklet. Men det är tur att jag är skillad i Paint ;] så att alla andra också kan få sig dagens skratt :D
Och om det är någon som funderar på att duscha i mjölk. Don't do it! Du vet nog hur en trasa luktar när man torkat spillmjölk med den ;P Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0