Helt åt (svamp)skogen!

Man skulle kunna tro att jag varit lat. Men så är inte fallet. Igår efter jobbet åkte jag till päronen. Vi gav oss ut i skogen för att (försöka) plocka trattkantareller. Men det började spöregna. Men gav vi upp för det? Nej! Hitta vi nå svamp? Nej! -_-

Vi åkte hem igen, blöta. Men jag tänkte inte låta moder jord vinna den matchen, utan gjorde en hejdundrans blåbärspaj istället.
Me vs. Nature 1-0. Hah!

Idag tränade jag med Egal igen. Vi körde bänk och marklyft, eller, bröst och rygg. Det gick bra, även Egal tyckte jag såg ut som en framtida styrkelyftare ;D Nästa pass blir det mage. Oj så vi ska kötta!

Men. Det bästa av allt. Nu har jag Em hemma igen. Jag hämtade han på flyget i eftermiddags, och nu ligger han i min säng och sover medan jag flyttpackar. För imorgon bär det av! På väg från flyget körde jag och visade honom vårat framtida boende. Hans första reaktioner bådar gott för morgondagen då han får se insidan av huset också ;]

Men, nu får det vara nog för idag. Jag har bättre saker för mig :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0