Inredning på franska?

Böcker böcker böcker. Idag hittade jag två till superpris. Men grejen är ju att man måste läsa dom också. Och, precis som min litteraturjunkie till bästa kompis så kan jag inte göra mig av med dom. Jag måste ha dom med mig i flytten. Men jag har hittat den, utan tvekan, mest ultimata förvaringen. Bok-hyllan! :D


Så genomtänkt! Jag vet inte om det är den sena timmen, men jag tyckte den var riktigt rolig :D

För övrigt fick jag sovmorgon från katterna idag. Annars har jag inte gjort mycket. Rätt skönt, men lite tråkigt också. Jag var på bodypump och lyfte rekordtungt, så nu hoppas jag på träningsvärk. Men dagens absolut bästa var telefonsamtalet från Em. Obeskrivligt att höra hans röst. Inatt blir det inga mardrömmar. Men det blir inte riktigt natt än heller, jag gjorde nämligen bort mig och sov 3 timmar på eftermiddagen, så jag kommer nog inte somna på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0