Jag utmanar klockan, och vinner!

Vilken prestation!
Eller... med tanke på vad jag ska börja med att berätta så kanske man inte tycker att det är någon prestation, speciellt om man läser mitt förra inlägg. Jag försov mig idag! Jag började 0700 och vaknade 4 minuter innan jag skulle vara på jobbet. Men jag var faktiskt på plats 0704! Det är vad jag under dessa 8 minuter lyckades checka av på morgonens att-göra-lista som är dagens prestation!

- jag tog mig upp (!)
- dagliga morgontvagningen (dock i handfat istället för i duschen)
- klädde mig i respektabla kläder
- matade katterna och borstade tänderna samtidigt
- packade frukt till matlåda
- låste upp cykeln
- åt en banan under färden
- cyklade till jobbet!

och då tar enbart färden till jobbet ca 6 minuter i vanliga fall, idag kanske den tog 4 minuter.
Bra jobbat tjejen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0