Nystart!

Jo, jag har ju varit lite inaktiv, kan man tro ;] Men icke! Jag har burit och packat kartonger, möbler, påsar, säckar, soffor, stolar och katter. Dessutom blev det bråttom att städa ur gamla lägenheten så när jag inte har burit har jag städat. Fast vi tog en paus och gick på bio i fredags. Och igår hade vi ölkväll i nya lyan, bland ouppackade banankartonger. Och ikväll har vi äntligen kunnat prata lite mer ingående om hur vi vill renovera.

Vi kommer börja med sovrummet. Idag var vi en sväng och kollade golv. Vi har nog hittat det vi vill ha, ett mörkare trä-laminatgolv. Nu ska jag försöka hitta en bild nånstans på nätet som visar ungefär hur det ser ut med en fondvägg i trä, Em är nämligen fortfarande lite skeptisk. Till det ett par vita tapeter, med ett nyanserat mönster i.

Ja, nu jag ska sätta mig och kolla runt efter bilder som beskriver min vision.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0