Och sen blev det kväll igen.

Jag fick jobba över idag igen. Men jag behövde inte jobba till 18 utan fick gå 17.30 så jag skulle hinna cykla ner på stan och byta om till passet. Så nu är min body pumpad... alltså, jag var på bodypump. Ja ehm. (Jag minns att Ewe och jag någon gång hade den där diskussionen om att jag ibland kan vara så övertydligt tydlig att det bara blir bakvänt.)

I alla fall.

Det blev inga hallon idag heller! Vadan detta? Jag var helt slut efter gymmet och jobbet. Nu har jag lökat lite framför datorn och pratat med lite 08:or om min planerade betongfärd i slutet på september ;] Det ska bli roligt. Och spännande. Då ska jag försöka ta mig igenom de sista testerna inför polishögskolan - pliktverket!

Men imorrn! Imorrn är jag ledig, men tro inte att det blir sovmorgon för det? Nejdå, klockan 0700 ska jag tvätta. Sen tänkte jag försöka mig på en löprunda. Därefter skulle syrran komma till stan så ska vi leta banankartonger inför det ståndande flytten, sen ska vi plocka hallon :D Men. Eftersom jag är ledig så kommer det bli regn. Så är det ju bara. Men jag hoppas på hallon ändå!

För att inte tala om lägenheten. Jag ska ju inte flytta än, så man kanske ska ta å städa. Den senaste veckan har inneburit lite personligt förfall. Jag tror inte jag har gjort annat än jobbat, jobbat, sovit, tränat, ätit lite och jobbat. Och det märks på min lilla lya. Synd att man måste spendera sin lediga dag i tvättstugan och med dammsugaren i handen.

Katterna sover. Märkligt. Dom kanske förstår att jag inte ska sova riktigt än, för det ska jag inte. Jag ska se ett avsnitt Stargate först. (nörd?)

Over and out! Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0