Saker är inte alltid som det sägs att de ska vara.

Det finns ett uttryck - må som man förtjänar - som brukas flitigt på många ställen vid sånnahär söndagförmiddagar.
Precis mår jag, men grejen är att jag inte tycker jag förtjänar det.

Jag höll på att krocka med en cyklist också, vejade och trillade av cykeln. Landade på en redan krossad flaska. Och så det blödde! Nu du Em, det här skulle du ha sett. Det var det fjantigaste lilla cuttet men det slutade inte blöda, tänk dig en sån där hollywoodstråle av blod. Till och med min fältskär, syrran, kan intyga att det var imponerande mycket blod. Och jag, japp, jag står på benen ;]

Men nu ska vi iväg och titta på får. Blöta får.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0