Mr Magu goes for the title.

Igår var det helkväll hos M&M. Deras lyckade flytt och min förhoppningsvis utstakade framtid firades med ölprovning och Nintendo Wii:

Gott resultat, bortsett från Jul Mumma'n. Jag får fortfarande kväljningar när jag tänker på hur den smakade. Som såpa! Och jag skojar inte! Det var det vidrigaste jag druckit! I vanliga fall heter det ju alkoholmissbruk att hälla ut öl :P Det räckte med två klunkar för mig. Först en. Sen en andra, för "riktigt så illa kunde det väl inte vara?" Men jo.

 

Wii sysselsatte oss med tv-spel istället :] Tussen drog sitt strå till damernas lag men Magnus stod som ständig vinnare ändå.

Jag och Mirjam tackar för insatsen, det är ju tanken som räknas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0