Tre av tre till tre d'n.

Som sagt. I söndags var det 3D-premiär. Avatar. Och alltså, jag säger såhär. Se den!! Fast inte nödvändigtvis i 3D. Men filmen alltså! Så stööööört bra. Bästa filmen på länge. Det var som en dröm, som en annan verklighet. Och vi blev faktiskt lite besvikna när vi kom ut ur salongen och in i vår snöiga verklighet. Snö i all ära, men Pandora! Det är ett ställe det.

Min nästa tanke efter att jag blivit besviken på vår trötta, gråa värld var att jag aldrig ska börja spela rollspel. Man skulle kunna påstå att det är beroendeframkallande och att det twistar ens verklighetsuppfattning en del. Vilket som - en grym film som förtjänar sina scores på IMDb.com.


3D gluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0