Hantverkarn' goes resultatinriktad.

Em har kommit hem, och jag är tröttare än någonsin. Det är inte rättvist! Det kan eventuellt ha att göra med att jag dels jobbat som vanligt, och sen dessutom jobbat nattetid med att måla väggen. Fast kanske inte. Hur som helst, här kommer lite bilder på hur arbetet har fortlöpt. Sandra har varit en tapper själ som kommit och hjälpt till några gånger. Em gjorde också en insats när han väl kom hem, men kom snabbt fram till att han inte hade tålamodet som krävdes :]

I vilket fall, här kommer en bildkaskad över vad som hänt de senaste dagarna. Man skulle kunna tro att jag varit oförskämt lat :] Men icket :D



Det var den här bilden jag hoppades kunna föra över till väggen. Låt oss se hur det gick ;]




Små penslar, stor vägg.

Min matematik säger mig att det blir jobbigt.

 

Linjerna på bilderna måste tejpas. Men jag hade ingen maskeringstejp som var smal nog. Jag hittade dock denna. Fast den räckte inte långt, så jag var tvungen att åka på apoteket och köpa mer. Jag kände mig lagomt smart som stövlade in på apoteket och köpte båda nävarna fulla med plåstertejp :D hihi.

 

Tejp tejp tejp.

 

Sandra var som sagt snällis och hjälpte till flera gånger.

Men många gånger funderade jag på vad f*n jag gett mig in på. Den här fläcken tog typ två dagar att måla. Asjobbigt!

Det blev många sena kvällar.

MEN TILLSLUT!

Jag skickar mången tack till Sandra och Em som slet med mig många kvällar.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy faaaaan va snyggt!!!!

2009-11-11 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0