Den efterlängtade listan ;]

Jisses alltså, det är ju bara att erkänna. Jag suger på det här med blogg. Tur då att det inte är inom blogg-arenan som jag siktar på att bli känd ;]

Detta har hänt sen sist:
 - Datorn har kraschat och den är inlämnad. 14 dagars verkstadstid, minst! Jag fick en lånedator. Men jag tror att Moses stenplattor tänkte snabbare än det här våffeljärnet.

- Vi har haft inflyttningsfest. Roligt :] Den här gången var det toan som gick sönder. Alltid är det något.

- Sandra har namngett min klädstil. Bo-ho chic! [båou-håou] Hon tror att jag hånar, det är tydligen en fin gräns mellan att hylla och håna ;] Firade i alla fall min identifierade stil med en duktig shoppingrunda igår :D Kanske börjar bli dags att starta med dagens outfit? Kommer passa perfekt i min renoveringsblogg :]

- Zingo har gått bort. Och om jag får tillbaka min dator med bilder ska han få ett hyllningsinlägg. Jag kan i alla fall meddela att det sög.

- Em är tillbaka i Affe, också det suger. Fast det var nästan en vecka sen, så nu är det bara 5 weeks to go!

- Jag har så smått kommit igång med löpningen igen. Eller, jag släpar mig runt i spåret mellan 15-25 minuter. Idag lyckades jag hålla igång 45 minuter. Framsprång!

- Jag har faktiskt lyckats snusa! Och inte helt och hållet ersatt snuset med godis.

- Arne har flyttat, katten, Simones son. Så nu är det bara Simone kvar. Och jag vill nästan att hon ska bli kvar.




Tja, that's about it. Utöver det vanliga ;] Och nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba. Jippi-ka-yay. Not. Fast, jag vet inte vad jag annars hade gjort. Typ fållat gardiner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0