Årets impulsköp.

Japp, då har jag gjort årets impulsköp. Och det var inte en dag för tidigt! En systemkamera med ringfunktion :] Jag är nöjd. Fast det är ett nytt märke, så jag kommer få huvudbry när jag ska skriva mess. Snart kommer det massor med bilder... jag ska bara läsa igenom 1,5 meter manual först :P

Det nya kylskåpet väntar på att bli hämtat också. Det blir imorgon! Yes! Egal och hans kombo var just här och hjälpte mig bära ner den trasiga kylen i trapphuset. Tacksam :D

Få se, nått mer... jo, jag har fått i uppgift av Em att köpa en tv som han spanat in.

Och sen var det en grej till, jag får en ny inneboende ikväll. Djurskyddet måste akut hitta ett hem åt en 6-årig hona som dom just fångat in. Hennes kombo är fortfarande på vift, men han ska också flytta in så fort dom fått tag i honom.

Och listerna ligger kvar på golvet :] Väldigt produktiv dag måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0