Good vs. Bad.

Dagens

+ skrev nästan klart nya ansökan till polisen.
- den är inte klar.

+ Simones son, Arne flyttade hem till mig.
- han är tovig, smutsig (fd. vit) och luktar.

+ bakade äppelpaj idag.
- lyckades bränna en paj å de grövsta.
+ tur att jag gjorde två.

+ grannen ska flytta så jag kan kasta över våra tomma kartonger till han.
- synd att han inte städar och badar katter också.

+ jag är förhållandevis pigg.
- klockan är egentligen tokmycket för min del.

+ nu har jag äntligen bestämt mig för att slå igen mina två blå.
- nu har Arne bestämt sig för att det är dags att föra en ljudlig monolog. I min säng.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha jösses, bloggar sådär sent, ajaj! :)

2009-09-15 @ 06:59:23
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Jennyh - Lyxlivet på Malta ;)

Ahaa okej :)

2009-09-15 @ 10:19:41
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0