Hantverkarn' goes bloggerska.

Som bloggerska har jag insett, efter att snurrat runt lite bland andra bloggerskor, att man får fler läsare om man publicerar bilder på sig själv. Och vem vill inte ha fler läsare? Efter nogrann analys av hur bilderna ska se ut så har jag kommit fram till följande:

  • Man ska vara sminkad.
  • Man ska ge sken av att man ser ut så till vardags.
  • Man ska ha nåt förföriskt i blicken.
  • Man ska gärna puta med läpparna.
  • Man ska se antingen slarvigt sexig eller uppklätt sexig ut.
  • Ens egen arm ska synas, så att det syns att man tar kort på sig själv.
  • Eller så ska det vara en sån närbild att det "inte syns" att man tar kort på sig själv.
  • Framför allt ska man göra alla andra avundsjuka.

Jag har försökt anamma alla dessa punkter och baka ihop dom i mina allra bästa bloggprofilbilder. Noterna pussmunnen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, me like!

2009-09-19 @ 11:40:26
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0