Hantverkarn' goes golvad.

Ett ordentligt cut i pekfingertoppen och massa sågdamm i näsan, men nu är golvet klart! Och jämarns så bra det blev! :D Det står en blomma i fönstret och jag har tänt ljus på fönsterbrädan, ställt in säng och sängbord. Känns riktigt bra faktiskt! Lite tomt på väggarna bara...

Men, det är ju inte klart ännu, alla lister måste upp, och taklisterna måste målas om, jag måste köpa en ny taklist och hörnlister till panelen, några lister måste sågas av eftersom väggen blivit lite kortare av panelen och dörrkarmarna lite kortare på grund av nya golvet. Och alla vet ju hur snabbt det går att sätta upp lister ;] Det är väl gjort om ett år skulle jag tro :P

Jag lovade bilder, men Em har åkte iväg igen imorse, han tog kameran och mitt hjärta med sig. Han kommer tillbaka i oktober. Men jag ska försöka få tag i en kamera innan dess. Har ju i och för sig mobil-kameran, men den är väl inte den bästa (går för övrigt i mobil-köpar-tankar, det var ju faktiskt snart 3 år sen sist).

Nästa projekt börjar ta form, vardagsrummet. Jag har målsättningen att ha det klart innan Em kommer hem. Så han slipper vara hemma i en byggarbetsplats, och för att vi ska kunna köpa tv :] För vi sa att vi inte köper tv förrän rummet är klart -morot- :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0