Jobbar i motvind och medvind.

Statistik:
Igår tog det 30 minuter att cykla hem
Idag tog det 18 minuter, trots uppförsbacken och motvind.
Med lite vilja så går det ;]

Em har grundmålat panelen och satt upp några våder medan jag jobbade. Jag ska göra mitt bästa för att få det klart ikväll, men min bättre hälft har åkt på bastukväll så det återstår att se hur långt jag kommer ;] Tapeterna sätter vi upp kant i kant så det ska nog gå bra :] Och jag är inte helt främmande med pensel heller ;P

Det börjar likna nåt nu, men ni får bestämma för er själva ;]



Gandalf gillar det i alla fall. Eller så är han glad att vi har fönstret öppet så han kan sitta ute på fönsterkarmen... på andra våningen :/ Jag har ju mina åsikter om det, fast han verkar ge katten i vad jag tycker :P

Kommentarer
Postat av: julia

hihi jättefint! ps jag fick träffa tjoskar idag..... så söt ;)

2009-09-05 @ 22:37:58
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Strollan

Visst blir det!

:D Hehe, Tjoskar och Matgalf ;DD

2009-09-06 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0