Ränderna som aldrig går ur.

Den som inte har levt utan ugn vet inte hur jobbigt det är. Idag gjorde jag tacopaj! Fantastiskt! Passade på att duka fint och tända ljus :] Observera flyttkartongerna, hehe. Men man måste ju ta sig tid att njuta även i de mest kaotiska av tider.

Annars har vi jobbat med väggen idag. Vi har rivit, spacklat och slipat. Men äntligen har vi fått upp all Easy Cover. Dessutom var vi en sväng på stan och letade tapeter. Jag hade spanat in en tapet sen förut, och kunde bara inte släppa tanken på den. Och tur var väl att Em också gillade den :]

En annan fundering: panelen är liggande, och tapeten har lodräta ränder. Kommer det se knasigt ut att ränderna går åt varsitt håll? Jag vet faktiskt inte, det här tapetvalet är en viiild chansning, men jag tror faksitkt det kan bli häftigt med kontrasterna. 

Nu ska vi i varje fall fika lite innan vi målar panelen :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0