Skåpstädning.

Jag är helnöjd med dagens prestation på jobbet. Jag lyckade lösa anagrammet i dagens korsord i morgontidningen! Och jag hade bara tre ledbokstäver. Nörd nörd nörd. För den som fortfarande sitter och fnular på "mina nangofåglar" kan jag stolt meddela att det blir finalomgångarna :D

Jag och Simone har börjat bli kompisar, hon tittade faktiskt fram från under soffan en stund. Men nu måste jag dammsuga där gamla kylen stått, vi får se vad hon säger om det. Gamla kylen står numera nere i trapphuset, som en väldigt ful inredningsdetalj. Hoppas inte grannarna misstycker.







Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Jag tog också en katt från Djurskyddet nu i sommar, men han kom inte överens med min hund trots att han skulle "gilla" hundar så han fick flytta till min killes brorsa.

2009-09-10 @ 13:48:29
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: Jennie

Wow, det ser super ut med panelen och tapeten, inte alls konstigt med ränder åt olika håll!



Lycka till med resten



Kram

2009-09-10 @ 13:58:50
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0