Spiken i kistan.

Där kom den, jag har väntat på den, fruktat den, men trots allt inte vidtagit några motåtgärder för att undvika den. Så egentligen får jag skylla mig själv.

Spiken - i - foten. Hälen.

Alla könsord, svordomar, förbannelser och syndfulla uttryck jag kan rann ur min mun som ett vattenfall. Jag låter bli att återge dom. Det värsta av allt, jag var precis färdig att åka till jobbet. Det var bara att plocka upp telefonen. Jag kan vara tjurig, jag sjukanmäler mig inte för minsta förkylning. Men den här satans list-spiken bokstavligt talat golvade mig. Jag tar mig ingenjävlastans.

Det börjar bli dags att spika upp dom där förbannade listerna snart.



Min syndiga ramsa är på väg ut igen... så jag bryter här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0