Två lösningar i en härlig smäll.

Jag har löst mitt förkylningsmysterium. Som alla vet är förkylningen värst på morgonen och på kvällen. I det här fallet är det inte alls fyrkyligt på kvällen, utan bara på morgonen. Det är som om min kropp försöker bli frisk (duh). Men förgäves känner jag mig lika krasslig på morgonen. Det har hållit på såhär i ett par dagar nu.

Ungefär lika länge som jag har haft sängen under fönstret. "Pucko, skyll dig själv som ställer sängen där" kan man ju tycka. Det tyckte jag i alla fall. Tills jag undersökte om det drog från fönstret. Förbryllad upptäckte jag att det inte gjorde det. Men...

Aah, ni ser.


Helnöjd insåg jag att enda sättet att bli av med kraxet skulle vara att flytta sängen. Och hux flux har jag löst den lilla tvisten jag och sängen hade angånde dess placering. Final call. Inte under fönstret.

Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0