Baksidan av framsidan.

Idag, första gången på väldigt länge som jag har tränat. Sista blogg-daterade träningspasset var i slutet på augusti. Men riktigt så längesen kan det väl inte vara? Eller?

Jo. Förmodligen.


Men jag har ju haft ett och annat för mig. Det har framför alls varit den ökade smärtan i knät som fått mig att trappa ner. Men, alla ansikten har ett namn! Ibland också på latin. Chondomalacie är namnet på detta nylle. Det var en fantastisk känsla att komma till en läkare som var bombsäker på vad det var. Och det bästa är att det kommer bli 100% bra. Så småningom.

Till saken. Jag och Egal körde benböj idag. Och lite rygg, kronlyft. Det gick bra, tekniken sitter i ryggmärgen. Jag tar det lite lugnt med knäna och benmusklerna nu, mest för att jag inte har musklerna längre. Annars hade jag lätt tagit 100kg!

Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0