Hantverkarn' hoppas på gröna fingrar.

Just nu sitter jag hemma och väntar på en leverans plantjord. Mina växter börja växa ur sina skor. Jag är lite fundersam över hur det ska gå med solrosen. Jag satte några frön och de har ju tittat upp sen länge. Men jag undrar om de får plats på balkongen, de kan ju bli uppåt 3 meter höga. Får dom nog med sol där? Jag antar att det är det här som är charmen med att odla hemma. Man vet aldrig hur det kan gå. Men solrosor ska ju vara lättskötta, så det värsa som kan hända är väl att den blir sur.



Em's apelsinträd har dock fått nytt runt fötterna. Dessutom klippte jag till det lite. Jag hoppas att den inte blir sur för det, för då får jag det inte lätt.

Emo, hushållets nya tillskott inspekterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0