Mitt efterlängtade och avslutade påsklov:

Jo, jag kom hem i måndagskväll. Från stugan. Igår var sista dagen på mitt påsklov. Den ägnades i gruppens goda sällskap och den sista grupprapporten (det är inte lätt att vara 6st som ska skriva rapport, för många kockar på en soppa liksom). Men idag tänkte jag att jag skulle hedra er andra dödliga med ett inlägg och massa bilder från mitt påsklov i stugan.

Kommer ni ihåg förra gången jag var där? Då slet jag upp hela golvet i mitt rum och fixade och donade. Mer om det här. Jag upptäckte att jag inte lagt ut nån bild på hur stugan ser ut. Här kommer den.

Vår underbara lilla stuga på 7rok.

Detta är de inledande aktiviterna när man kommer till stugan under vintertid:
  1. Börja elda. Stort hus - liten spis.
  2. Skotta taket så ingen omkommer i lavinras.
  3. Premiärköra skotern och köra fast på gården.
(det ska nämnas att skotern firar 35 år i år)


Detta är det enda som hände i mitt rum denna gång - jag hittade ett par gardiner på Myrorna som jag trodde skulle passa. De passade in över förväntan! Kolla in rullgardinen alltså! Hehe, nästan snurrigt.

Sen fick jag för mig att klippa luggen. Och man kan ju inte säga annat än att det verkligen var på tiden!

Tadaa!

För att inte nämna allt plugg jag lyckades ta mig igenom!

Come on tentan, bring it!

 

Hemvägen avslutas med de traditionella vägsaltslickar-renarna

Jag hoppas ni haft en lika mysig påsk som jag haft!

Nästa delmål innan sommarlovet: Stockholm 23 april!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0