Påsklovsdag 2-7

God morgon!
Detta är helt sanslöst! Dag 2 på påsklovet och jag är uppe före tuppen. Men om ni visste bakgrunden till detta skulle ni inte tycka det var så konstigt:

Jag ska till stugan. Och jag har längtat dit hela vintern!

Och precis som sig bör med en stuga ligger den, hmm, lite avsides. Dvs inget internet :] Men det är nog inga problem för er. Jag tror ni kommer lyckas fördriva påsken alldeles utmärkt på egen hand. I know I will (skoter:)

Därför får jag nu passa på att önska alla en GLAD PÅSK!



(Em, jag saknar dig redan)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska också till stugan idag, ska bli så kul!

2010-04-02 @ 07:56:24
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0