Två röda kort ger avstängning.

Japp, jag gjorde verklighet av mitt hot och stängde in surdegen i kylen så att den skulle lugna ner sig. Men sen fick jag dåligt samvete (vilken hejdundrans polis jag kommer bli) och tog ut en del för att baka det där förbannade brödet. Tror ni man får nån cred för sin förmåga att förlåta, glömma och gå vidare? Icket.

Jag sätter degen och vänder ryggen till och detta händer:



Han (alltid en han) försöker sig på samma rymningsförsök som sist men den här gången tror jag han är in a killing-mood. Mitt tålamod rinner ut i sanden.

Skjuts in i ugnen med dig! Och stanna där!
Gott blev det :D
(Japp, en polismästare à-la-Hans&Greta)

Kommentarer
Postat av: maria

men vilket monster!!.. blir ju rädd!

2010-04-28 @ 21:40:13
Postat av: Whilda

Hahahaha!

2010-04-29 @ 10:45:36
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0