"Åh, det är så mysigt när det regnar!" Not!

"När det regnar får man vara inomhus!"

Men att bjuda på regn och tvinga mig att vara inomhus när jag har semester, det är inget jag rekommenderar att delta i.

Min kropp kliar av tristess!
Jag hade tänkt plocka blåbär idag, men det blir det ingenting av.
Jag hade tänkt göra någonting utomhus idag, men det blir det ingenting av.

Istället sitter jag inomhus, klättrar på väggarna, stirrar i taket, hoppar på stället, letar anledningar att få gå ut - men finner inga. Fikar, bakar, äter, nallar, kittlar Em, retas med Em, går Em på nerverna. Att läsa en bok vore mysigt, om jag hade haft lugnet till det. Mario Cart kanske? Om jag hade haft tålamodet till det.

Hjääääälp!

Hur sysselsätter man sig?


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

nä, fyfan för regn!

2010-08-21 @ 14:29:21
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kommer till Öland där tempen står på +25 och sol!:)



Tur att Memmy har lösningen ;)

2010-08-21 @ 17:42:44
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0