Med rutiner kommer livsglädjen tillbaka.

Idag: Första lektionerna på 3 (tre) månader.
Resultat: 3 examinationer inom en veckas tid, fystest, grupparbeten och tenta.
Slutsats: Nu är allt som vanligt igen.

Lutar mig tillbaka och enjoy'ar the ride!

Liksom Kitkat är jag en nörd vad gäller kontorsmaterial. Bokias skolstartskatalog bläddras igenom varje år. Lite snabbare ju äldre jag blir, kanske för att jag inte vill känna mig så töntig. Eller kanske för att jag läser allt snabbare? Denna skolstart har jag laddat med nya överstrykningspennor, stift till pennan och ett nytt kollegieblock (trots att förra terminens block bara är halvfullt ännu).


Nu kör vi. Bring it!
http://ienormtristess.blogspot.com/2010/08/fredag.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0