Strollan ropar inte hej förrän dagen är över.

Min längtan efter ett liv utanför lägenheten i stan har resulterat i att jag tagit ut mig i trädgården hos Em's päron.
  • Klippt gräs
  • Krattat gräs
  • Rensat buskage
  • Bråkat med brännässlor
Fredag den 13e och jag trodde att det värsta som hänt mig var att jag halkade på gräset och satte mig i brännässlorna. Men man ska uppenbarligen inte säga hej förrän man hoppat över bäcken. Bedömt 15 minuter efter detta konstaterande stöter vi på en misshandelssituation och vi hoppar ur bilen, såklart.

Situationen reddes upp, typ inte, men ändå. Jag och Em fick oss varsin spottloska, offret en befarad hjärnskada och vi lämnade platsen med lovord som negerhora och negerluder.

Nog för att jag blivit brun idag, men brun??!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo precis SÅ brun har du blivit :P



Hoppas middagen idag blev lyckad, syns!

2010-08-14 @ 20:43:51
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0