Music for my heart.

Jag undrar en sak: På måndag har vi praktisk examination i Akutsjukvård. L-ABCDE för att vara exakt. Och den lär ju examineras med dockor. Men hur vet man egentligen om man gör rätt? Om inte Toy Storys version av verkligheten stämmer så lär ju inte dockan hoppa upp och hämta andan...


Sen skulle jag vilja tipsa folket om ett grymt bra band: Sweet Thing. Finns även på Spotify. Tyvärr har de inte gjort många låtar, men Change of Seasons är en stor favorit! Om jag inte lyckas med min livräddning på måndag så ska jag spela Sweet Thing för dockan, då lär hjärtat börja brinna och hela dockkroppen börja svänga i takt. Men jag ska inte spela favoritlåten, texten kanske inte passar särskilt bra med tanke på situationen: "Baby don't worry, Just let it go, let it go..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0